Babysim och nedstänkt

Det är verkligen mysigt med babysim. Idag var vi som sagt åter iväg med Simon, gubbsingen och jag, och han gillade att bada idag också. Inledningsvis sjunger vi föräldrar en sång om alla barnen som är där:

"----  är här, Simon är här, tänk så roligt att också lilla ---- är här. Och i vår glada gäng ser vi ---- här igen.... Tänk så roligt att också lilla ----- är här."


Innan vi hade gått varvet runt och sången var slut var jag nedstänkt med vatten då Simon plaskade så, och var tvungen att låta Simon få bada med sin pappa en stund så att jag kunde torka ansiktet lite. Dagens uppgift gick sedan ut på att hälla lite vatten på bebisarnas huvuden och trots att det inte var jätteroligt så klagade ändå inte Simon. Det finns som sagt hopp.    :)

Nu är vi hemma igen, jag och småkillarna, och ska försöka orka med kvällen. Förra veckan blev jag så jättetrött efter badet och vi får se om det blir samma lika ikväll igen. Jag vet inte om det är tröttheten som gör att jag märker av det, men tyvärr börjar jag känna av lite halsont och näsan rinner smått. Det sista jag vill och orkar med är att bli sjuk. Men, några koppar kaffe som värmer halsen och piggar upp sinnet borde väl fixa kvällen?   ;)

Bye! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!