Ätit upp mig

Varje gång Elias ska sova brukar jag viska att jag älskar honom. Ibland, när Elias ska sova, viskar jag även Tack för att du finns. Idag när det var dags att sova lunch blev det lite missförstånd:

- Elias, jag älskar dig.
- Älskar dig.
- Tack för att du finns.
- mummel mummel ätit upp mig.
- Va???? Sa du, tack för att jag inte har ätit upp dig?????
- Nää.... För att inte någon ätit upp mig.
- Jaha. Ja, tack för att du finns och att inte någon ätit upp dig.
- Tack för att du inte ätit upp mig.


Där fnittrade vi båda två, sedan fick jag ett Tack för att du finns tillbaka. Söte kille!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!