Åter helg

Det är åter helg. Jag hinner inte med veckorna alls, känns det som. De går så rackarns fort. Här hemma, denna lördagmorgon, är det jag och småkillarna som är uppe. Jag är trött och höll nästan på att somna i soffan tidigare, men lyckades på något sätt ta mig upp och nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker vakna till liv. Jag längtar verkligen efter sovmorgon och hoppas att jag kan sova ut imorgon så att ingenting kommer emellan. Annars har natten varit relativt lugn då Simon har vaknat bara en gång för att äta, men då jag kom i säng sent och Simon vaknade innan sju så är jag ändå trött.

Idag får vi se vad vi hittar på. Vore kul att göra någonting, men vi har ingenting planerat. Läste på en gammal väns blogg och tyckte att IKEA lät roligt, men jag tror att vi får vänta med det tills nästa månad då det alltid drar iväg med pengar där. Hmmmm.... Vi får se.

Ha en skön lördag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!