Morgonkaffe och bak på jobbet

En ny vecka och den har börjat helt ok då jag tror att vi alla fick sova ganska bra i natt. Elias har faktiskt sovit hela natten efter att ha fått i sig lite Alvedon, och han klagar inte alls över ont i örat, eller värk någon annanstans, vilket är jättebra. Dock är som sagt ögonen inte bra så han blir hemma från dagis denna vecka. Simon mår i alla fall bra och även jag känner mig piggare.

Idag får vi se vad vi hittar på här hemma. Min tanke igår var att vi kanske ska ta en promenad med vagn och pulka, men då vägarna nu antingen är rena på snö eller sandade, är det inte helt optimalt att dra en pulka efter sig. Det är dock fint väder ute, så på något sätt borde vi ta oss ut.

Nu är det först morgonkaffe som gäller, och Elias har redan hunnit plockat med sig alla sina saker ur sitt skåp och åkt till jobbet. Jag ligger helt klart efter i starten. Idag har han skjorta och slips på sig, vår Elias, precis som man ska ha på jobbet. Och, på jobbet ska det bakas. Skönt att han sysselsätter sig lite själv i alla fall.   :)




Ha en bra måndag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!