Ute idag och kvällspromenad

När gubbsingen kommit hem från jobbet idag tog vi på oss kläderna och gav oss ut. Det var så jätteskönt att komma ut på promenad, och Elias promenerade på bra han också innan han blev trött och ville sitta i vagen. Det var en fin solnedgång med rött sken ikväll och jag kunde inte låta bli att fotografera kyrkan när vi passerade den. 
 
Tidigare idag var Elias också ute en stund och då det inte finns så mycket snö att skotta nu ägnar han sin tid åt att hacka is. Jag intalar mig själv att isen smälter snabbare om den inte hänger ihop i stora plattor utan ligger utspridd i mindre bitar lite här och där. Så, vi hackar på. Jag hängde också på och hackade is tills Simon vaknade och det var dags för mig att gå in. En bra dag idag.    :)


En glad kille.....



som hade fullt upp med att hacka is.



Ute på kvällspromenad.....



med en fin solnedgång.....



en glad Elias......



och en trött Simon som fick somna till lite i vagnen.



Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!