Underbara fredagmorgon

Underbara fredagmorgon. På något sätt lyckades jag och småkillarna sova till tio i åtta imorse. Så skönt. Speciellt med tanke på att jag blev uppe alldeles för länge med packning, tvätt och annat som behövde fixas. Så, trots sen kväll är jag relativt pigg nu och vi ska äta frukost här.

Ute snöar det lite lite men jag tror att vi ändå tar oss iväg mot mina föräldrar idag. Ska ringa lite och höra hur vädret är, och sedan ska Elias få packa sina kläder och saker som han vill ha med. Ingenting mer spännande än så händer här idag. Nu dags för frukost och lite kaffe.

Ha en bra fredag!    :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!