Sovmorgon till nio

Imorse steg jag upp klockan nio. Jag fick lite sovmorgon och även om jag under mina två extratimmar vaknade till lite då och då gjorde det ingenting, för vad är mer härligt att vakna upp till än skratt, bus och glada småkillar. Elias smet upp till mig några gånger för att berätta att han bland annat gömt sig i skåpet i skänken och skrämt pappa, samt för att pussa på mig, och sådana väckningar kan jag gärna ta. En jätteskön morgon.    :)

Just nu är Elias och gubbsingen ute för att skrapa rent på uppfarten så att vi slipper halka omkring på isen som vi tidigare dagar har gjort. Det kommer ner snöblandat regn, så mer ute än så kommer vi nog inte att vara. Vi får se vad denna lördag för med sig.

Ha en jätteskön lördag, alla!   :)
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!