Promenad och pulkafärd

Ögoninflammation är jobbigt, besvärande och inte alls kul, men det är inte något som direkt tar på krafterna. Inte Elias krafter i alla fall. Visst blir han trött och ynklig lite då och då, men han vill och orkar ändå leka och göra saker. Och, då vi behövde fylla på med grädde, yoghurt, våtservetter och annat tog vi oss en promenad till närmsta affär. Simon sov gott i vagnen, Elias var glad åt att få vara ute samt få åka lite pulka, och jag fick mig ett litet träningpass.   :)







Hem från affären gick vi svängen förbi biblioteket för att lämna tillbaka några låneböcker Elias hade hemma. Jag föreslog att Elias själv skulle gå in och lägga böckerna på lånedisken och att jag skulle vara några steg bakom och se till att allt gick bra. Att gå in och lämna böckerna själv köpte han helt, men ville inte alls ha med mig då han ville klara sig själv. Han håller verkligen på att bli en stor kille nu. När det passar honom.  ;)   Givetvis fanns jag ändå med några steg bakom när han gick iväg, och tur var det då damerna bakom lånedisken inte hann att sänka disken innan det blev för tungt och Elias tappade böckerna. Hade det inte varit för det hade nog Elias klarat av det galant. 

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!