Lugnt och tyst.....

Söndag. Det är inte ofta det händer, men just nu sitter jag helt själv här i huset och det är lugnt. Helt lugnt och tyst. Så skönt. Killarna har åkt iväg en liten stund så att Elias och Simon ska få träffa sin farmor. Jag ska passa på att städa här hemma och ge mig på golven då det inte är några småfötter som springer runt och jag kan moppa i fred. Bäst att passa på då. Ska även poppa musik, tror jag, och svänga mina lurviga.   :)

Hoppas ni får en bra söndag! Dags att sätta igång.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!