Lite segt

Denna torsdagmorgon har börjat lite segt här hemma hos oss. Simon är fortfarande förkyld, näsan rinner på honom tillsammans med ögonen som även guckar lite. Han verkar dock piggare idag igen och jag hoppas verkligen att det är på väg åt rätt håll för hans del. Jag har fortfarande ont i halsen och även min näsa rinner. Fick inatt stiga upp för att ta värktablett samt en halstablett för att kunna svälja utan smärta. Nu, efter lite frukost och en kopp kaffe känns det ok. Elias däremot är trött och klagar över magont, och har sagt en gång att han vill kräkas, så nu är jag på helspänn här. Han ligger nedbäddad i soffan med kräkshinken framför sig och Simon på avstånd i ett annat rum. Vill inte har hit magsjukan också.

Så, det är lite segt här. Vi blir hemma idag igen. Hoppas jag klarar mig undan allt så att jag orkar ta hand om småkillarna. Hoppas hoppas.

Ha en bra torsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!