Låt mig äta!

Ikväll fick Elias sina efterlängtade 'myglar' till middag. Jag kan nog tycka att man får äta precis (nästan) det man är sugen på om man har haft magsjuka, det viktigaste är att man får i sig någonting. Och, jag har hört att om man får behålla maten i minst en halvtimma och sedan kräks igen, då har kroppen hunnit ta upp näring som den behöver och det är det viktigaste. Så, Elias har ätit nudlar. Dock tyckte jag, när han hade ätit en portion, att det räckte så att magen hinner vänja sig lite med mat i, medan gubbsingen sade "Låt honom äta". Snabbt sade Elias:  

- Låt mig äta!  


Så, han fick äta så mycket han ville och orkade. Nu återstår att se vad magen säger och om han kan sova inatt. Jag hoppas verkligen på det bästa.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!