Inte riktigt som jag tänkt mig......

Dagarna blir inte riktigt som man har tänkt eller önskat sig jämt. Jag hade sett fram emot en gnällfri dag med lek på ÖppnaFörskolan och bad med Simon. Nu är jag så jättetrött och ledsen då det verkligen inte har varit en gnällfri förmiddag, och tyvärr får jag bada själv med Simon då vi inte har någon barnvakt till Elias. Idag är det troligtvis dyk som står på schemat och då vi har missat två gånger redan dyker nog de andra bebisarna för fullt och vår Simon har inte ens doppat huvudet. Hade önskat att jag inte varit själv då jag inte är lika lugn som P, och barn har en förmåga att känna av när föräldern blir nervös, men jag får göra det bästa av saken. Hoppas hoppas att det går bra.   
 
Så, jag ska packa väskan, se till att få i mig lite lunch (det första jag hinner äta idag) och sedan väcka Simon. Sovtiderna blev det också lite si-så-där med idag, och jag hoppas att Simon inte kommer vara allt för trött när det är dags för bad.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!