Här har vi sovit

Här har vi sovit. Inte alls bra att det blev så länge, i nästan två timmar, men tydligen var vi trötta alla tre efter lunch och vad bättre då än sova ut? Blir småkillarna vakna och pigga länge ikväll får jag skylla mig själv, men det var verkligen skönt att få somna till i fåtöljen. Först fick jag äran att få gosa och somna med Elias i famnen (det händer inte så ofta längre) och sedan, när Simon vaknade till lite, böt jag kille och sov en stund till med Simon. Mys.    :)

Nu ska det lekas och så småningom lagas mat.
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!