Februari-månad

Det är onsdag och det är redan februari-månad. Trots att jag är mammaledig tycker jag att jag inte hinner med saker och ting trots att jag jäktar, samtidigt som jag tycker att jag inte gör någonting alls om dagarna. Jag förstår inte....

Hursom, idag blir det en lugn dag hemma, med avbrott för ett BVC-besök då jag vill väga och mäta Simon, samt ett avbrott då Elias ska hämtas på dagis. Nu hoppas jag bara att huvudvärken jag vaknade upp med imorse ger sig så att inte hela dagen blir ett töcken. Jag längtar efter den där perioden då Simon på kvällen åt kvällsgröt samt ammade och sedan sov till klockan tre-fyra på morgonkvisten. Helt underbart var det. Nu vaknar han nästan varje timma, och är det inte amning som gäller så är det napp eller så har han virat in sig i filten som han har på sig. Snart så.... snart kanske jag får börja sova om nätterna.....

Nu är det kaffe som gäller, och efter några koppar borde jag vara fit for fight.   :)
Ha en bra onsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!