En tankeställare......

När jag tog min lilla bloggrunda ikväll hade Johanna länkat vidare till en blogg som fått henne, och med henne många andra, att börja fundera. En blogg som även jag klickade mig vidare till, en blogg som innehåller mycket tänkvärt. Och, jag fick mig faktiskt en tankeställare. Barn har så mycket klokt att säga, men tyvärr i all denna stress glömmer vi bort att stanna upp, lyssna, och ta tid för barnen då vardag, jobb, dagis, skola, middag, läxor och allt annat ska hinnas med. Jag älskar våra småkillar, så otroligt jättemycket, och jag inser att jag måste börja stanna upp, sluta stressa, sänka de höga kraven, och istället bara vara mamma, ibland sätta mig på golvet och lyssna på vad Elias har att säga, varför han gnäller eller är ledsen. Jag hade behövt gå på inspirationsföreläsningen i mars, men tyvärr hann den bli fullbokad. Jag behöver få mig några tankeställare, lite inspiration, lite vägledning. Men, att tankarna redan börjat snurra är ändå en början. Eller? Och, imorgon är en ny dag.   :) 


Läs denna blogg!


Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!