Den här gubben......

Som vanligt när vi satt och åt lunch idag pratade vi om ditten och datten, Elias och jag. Elias sade då att han vill åka till mummu och ukki idag, och jag fick säga att vi tyvärr får vara hemma några dagar till då även mummu är lite sjuk. Till svar fick jag:

- Ja..... Den här gubben är också sjuk.


hihihihi...... Det var nog första gången han hänvisade till sig själv som gubben. Men visst, både gubbsingen och jag säger "gubben" åt honom ibland och det har han visst snappat upp. Söte kille.   :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!