Tisdagsförmiddag och snart iväg på tur

God morgon! 
 
Här är vi igång och gör oss redo för en liten tuktuk-tur denna tisdagsförmiddag. Vi har som sagt inte tagit några utflykter alls under vår semester här, och för att göra någonting tar vi en tuktuk-tur här i Kamala mest för att åka runt lite. Det blir lagom för småkillarna, och för oss, och sedan ska vi återvända till poolen. 
 
Igår spenderade Elias och kusin Oskar kvällen med mummu och ukki då bror och Karin var iväg på show. P, jag och Simon provade en ny restaurang, och till Simons glädje serverade de köttbullar så för första gången här (nästan) åt han ordentligt till middag. I och med att Simon åt och åt och åt fick även P och jag äta i lugn och ro, och hade en riktigt skön kväll. Thailändare tyker verkligen om barn och när det var dags att betala och gå fick Simon en sådan där snurra som blev populär. Den har dock Elias tagit i beslag denna morgon, så han gillade den också.      :)  
 
Nöjd och söt Simon på restaurangen: 
 
 
 
 
Jo, sedan har P och jag haft två filmkvällar här i sängen efter att småkillarna har somnat. Vi har sett Total Recall, som var mycket bättre än jag förväntade mig, samt nya Spider-man. Jag tror att P slutligen har kommit på det optimala sättet att se på film med mig: genom att båda har hörlurar och ser på filmen. På så sätt behöver han inte höra mina frågor, spekulationer, slutsatser och allt som jag kläcker ur mig under en film.     :)
 
Nepp, nu iväg på tur. 
Hoppas ni får en bra tisdag, alla! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!