Sista dagen spenderade vi.......

Sista dagen spenderade vi igår vid poolen, och idag är det hemfärd. Två veckor i Thailand har gått alldeles för snabbt och samtidigt som jag ser fram emot att få komma hem och börja julpyssla hade jag kunnat stanna en vecka till. Igår kväll kom jag på att den tid jag hela hösten har längtat efter att få med P har vi inte fått/tagit vara på då vi har haft full fokus på våra badande småkillar, och det känns lite tråkigt. Samtidigt har vi haft två väldigt sköna veckor vid poolen, och speciellt Elias har fått otrolig vattenvana och smått börjat simma, vilket är riktigt skönt och coolt. :)

Några kort tagna vår sista dag: 

 

 



Ha det gott!
Bye!

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!