Så trött.....

Klockan är nio och jag är helt slut. Killarna sover och jag längtar till sängen jag med, önskar att jag också kunde få krypa ner och sova. Men, först måste kläder till Elias läggas fram, väska till förskolan packas, bilen köras in på gården (står fortfarande ute på gatan sedan killarna skottade rent gården tidigare idag), en pepparkaksdeg göras, morgondagens tomtenissepaket gömmas, osv osv osv. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort för någonting idag, men det känns som att jag har varit igång hela dagen trots att ingenting är färdigt. Lussebullar á la LCHF har jag i alla fall lyckats baka, även om de inte riktigt blev som jag önskade i smak. (Därav kommer heller ej något recept denna gången.)      
 
Dags att ta tag i kvällen så att jag kommer i säng snart. 
Ha det gott! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!