Måndagsmorgon med.......

God morgon! 
 
Här började vi denna måndagsmorgon med lite paketöppning. När Elias och Simon hade vaknat och kommit ner orkade Elias inte riktigt vänta utan ville öppna dagens ledtråd och leta reda på dagens tomtenissepaket direkt, och så fick det bli. Simon förstår nog inte alls varför han öppnar paket varje dag här nu, men lika glad är han för det.    :) 
 
Nu har jag fått i mig dagens första kopp kaffe och ska hoppa in i duschen. Sedan blir det förskolan för Elias, och Simon och jag får bli hemma och dona idag. Min tanke var att åka in till Valbo och julhandla det sista idag, men det får vänta till imorgon. Ska även åka förbi jobbet då och höra om planerna inför våren: när jag ska börja och vad jag ska göra. Inte heller fick jag till pepparkaksdegen igår kväll då jag upptäckte att vi inte har någon sirap hemma. Hur kunde jag missa det??? 
 
Hoppas ni får en bra måndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!