En lugn lördag

God morgon! 
 
Det är redan söndag och vi ska alldeles snart ta oss ner till frukosten för att sedan...... ta poolen. 
 
Igår spenderade P och jag dagen på rummet med Simon då han hade över 39graders feber. Stackars liten. (Även jag hade ont i huvud och nacke, samt var illamående, så det passade oss bra att ta det lugnt och vila.) Vi har inte riktigt kunnat avgöra vad febern berodde på, om det är en följd av förkylningen som Simon har dragits med, om han har en ny tand på G, eller om det är något annat. Mellan varven igår var Simon pigg och busade, men han sov både för-, lunch- och eftermiddagslur. Denna morgon är det mycket piggare Simon vi har och vi får se om en utav oss är med Simon på rummet eller om vi tar oss ut hela familjen. 
 
Elias hade i alla fall en bra dag vid poolen samt Minilandet igår. Det är väldigt smidigt med sex vuxna som kan hjälpas åt att ta de små, så Elias badade med mummu och ukki. Typiskt mig var det att glömma både kameran och iPhonen igår eftermiddag när jag tog med Elias och kusin Oskar för lek på Minilandet. Igår var det T-shirt-målning och det hade varit kul att knäppa kort när Elias målade en fin T-shirt till sig själv. Men, det får bli kort på den idag istället, i färdigt tillstånd. 
 
Nu ner till frukosten. 
Hoppas ni får en lugn och skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!