En duktig och blöjfri Elias

Jag kan inte låta bli att tycka att Elias är så otroligt otroligt jätteduktig. Sommaren när han var 2 1/2år slutade han med blöja dagtid, och nu har han även börjat sova utan blöja. Så jätteduktig är han. Jag kommer inte ihåg när han nattetid kissade i blöjan senast, och ganska länge nu har han stigit upp mitt i natten för att gå på toaletten om han har behövt det. Han har heller aldrig väckt oss, utan smitit in själv på toaletten, gjort det han ska, tvättat händerna och gått och lagt sig igen.     :) 
 
Både P och jag har peppat Elias att börja sova utan blöja nu när vi är här i Thailand, och det har han alltså gjort i över en vecka nu. Det måste vara skönt för honom att sova utan blöja då det är tillräcktligt varmt här som det är. Givetvis kommer det att ske små olyckor lite då och då, det räknar jag med, men det är ändå ett stort steg han har tagit. Duktige kille som börjar bli så stor!       :)  
 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: susanne

ja det går så fort tyckte det var igår som isabell kom hem från bb.

Svar: Ja! Eller hur! Jag hinner inte med. :) kram!
Ami

2012-12-10 @ 11:34:48

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!