Simon går!

Vår Simon går! Han har i och för sig gått några små steg mellan saker en längre tid, samt i några dagar gått från rum till rum, men ändå hoppat fram på rumpan när det ska gå snabbt. Idag har han dock upptäckt att det faktiskt går snabbare att gå och nu går han hela tiden. Att gå har även blivit en sysselsättning, och han kan ägna långa stunder åt att bara bära runt saker från ena platsen till den andra och tillbaka igen. Att fånga honom på bild när han går är dock svårt, som ni ser, speciellt när han tycker det är roligt att rymma ifrån mig och bli jagad.    :) 
 
 
 
 
Jag får vara glad åt att jag ändå lyckades fånga en rörlig Simon på kort när jag hade kameran framme. En stund senare föll han i golvet, från sittande läge som tur var vilket inte gjorde fallet så högt, och han har nu en megastor bula med ett sår i mitt på pannan. (Nästan så att jag började gråta och jag i min tur blev tröstad av en lätt orolig Elias som kramade mig länge.) Länge länge höll sig Simon för pannan när han gick mellan mig och sin storebror för att tröstas och bli omkramad. Stackars älskade lille kille. Men, så duktig han är! Tänk att han till slut lärde sig att gå!    :) 
(Det känns jättekonstigt att se honom komma gåendes in i rummet som man är i nu, men samtidigt så coolt.) 
 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!