Regn, värk och BVC-besök denna förmiddag

Denna morgon har jag vaknat upp med huvudvärk och ont i axlarna. Jag vet inte om det är det att jag sovit konstigt inatt och därav har ont i axlar och huvud, eller om kroppen blev så chockad igår kväll av promenaden och den lilla styrketräning jag körde på pilatesbollen. Oavsett vilket så har jag börjat denna morgon med Ipren och kaffe. 
 
Om en timma ska jag och småkillarna ta oss iväg till BVC för att väga samt mäta Simon. På 1årskontrollen tyckte doktorn att vi skulle komma tillbaka på vägning efter några månader då Simon inte riktigt följde sin egen kurva trots att han hade gått upp lite i vikt. Nu är jag inte oroligt för att det skulle kunna vara något fel på Simon då han äter jättebra och har gjort det hela sommaren. (Han äter mer än vad Elias gör.) Men, det är lika bra att gå dit så att vi har det gjort. Sedan måste jag även kolla upp när vi kan vaccinera Simon med Twinrix och att vi får ihop alla vaccinationer innan Thailand-resan.  
 
Ha en bra dag och hoppas ni slipper regn! (Här regnar det för fullt.) 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!