Ny höstjacka till Elias

Efter lunch och mellanmål idag åkte jag och småkillarna in till stan för att se om vi skulle hitta kläder till dem på LillaW som snart tyvärr ska stänga igen. Just nu har LillaW 50% på allt i butiken, så gissa om jag blev glad när jag hittade en snygg svart Lindberg-jacka med turkosa detaljer på. Elias blev jätteförtjust i jackan och skulle absolut ha den, och så fick det bli.   :)  

 

 

 

 

Jag hittade även ett fint grönt och grått regnställ som skulle passat Simon jättebra, men varken Lindberg-jackan eller regnstället fanns i Simons storlek. Tyvärr. Måste googla och se var jag kan köpa en.    ;)

 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!