Huvudvärk och race i vardagsrummet

Det är redan onsdag och i eftermiddag kan vi ta oss iväg på en tur då Elias då har varit kräkfri i 48timmar. Skönt. Än så länge har heller ej någon annan utav oss mått illa, så förhoppningsvis klarar vi oss. Vi får se. 
 
Just nu väntar jag på att Ipren-tabletten ska börja värka så att jag slipper huvudvärken som jag vaknade upp med. Småkillarna race'ar (hur skriver man det på svenska? rejsar? racar?) på sina BobbyCars fram och tillbaka i vardagsrummet. Elias får upp en ordentlig fart, och jag måste säga att Simon börjar få upp farten framåt han också. Annars åker han bakåt. Det går det med.    :) 
 
Ha en bra onsdag, alla! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!