Höstens intåg och levande ljus

Det börjar bli mörkt på kvällarna nu och hösten gör sitt intåg. Det känns som att jag inte alls har hunnit med sommaren, vilket i och för sig kan bero på att det inte har varit någon riktig sommar med sol och pool. Idag har det dock varit en jättefin dag, trots en regnskur på förmiddagen, och vi har hunnit leka koja på altanen och njuta av solen och det har varit skönt. 
 
Hursom, med hösten kommer dock myset inomhus och ikväll har vi tänt ljus i vardagsrummet och suttit i soffan och myst. Jag tycker nog att hösten har sin charm den också. Speciellt när jag vet att jag kan fly från höstrusket i november när jag har tröttnat på det och ladda batterierna med sol och pool i Thailand.    :)
 
 
 
 
Dags att ta natten. 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!