Fy, vilken natt.....

Fy, vilken natt han har haft inatt, Simon. Med jämna mellanrum har han vaknat och skrikit, och velat dricka vatten. Visst dricker han vatten på nätterna i vanliga fall också (vi måste allvarligt vänja honom av med det), men då smackar han och skriker inte. Inatt har han skrikit. Jag hoppas verkligen att det är tänder på gång, eller att det är det att Simon håller på att gå igenom ett utvecklingssteg i och med att han håller på att lära sig gå och att det är därför han sovit oroligt. För, inte ska det väl vara sådana här nätter vi har framför oss. Fy.....  Till och med P har vaknat nästan varje gång inatt och var lika trött som jag imorse. (Annars brukar jag vara snabb att ta Simon så att resten av huset inte vaknar utan får sova gott.) 
 
Nu ska jag och småkillarna ta oss till ICA Maxi för att handla lite mat. Det är halvtråkigt grått blåsigt väder ute och i och med att jag är trött efter natten är jag inte upplagd för något annat än ICA Maxi. Det är väl egentligen då man ska hitta på någonting roligt? Vi får se vad det blir. Nu i alla fall iväg. 
 
Hoppas ni får en bra dag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!