Förmiddagspromenad i Lunedet

I förmiddags bestämde jag och P oss för att ta en PowerWalk i Lunedet. Det var länge sedan jag var där, senast jag var där var i samband med jobbet med mina elever, och i bilen på väg dit konstaterade vi att P faktiskt aldrig varit där. Nu i efterhand har vi konstaterar att vi missat något. Att vi inte har tagit oss iväg!?! Promenadspåret (och på vintern skidspåret?) runt Lunedet är jättefint och man kan verkligen njuta av utsikten när man går. Och, då Lunedet ligger så nära kan man absolut åka dit för att gå/springa/powerwalka.

Vi fick i alla fall en skön och avkopplande PW (om nu PW's kan vara avkopplande) och då vi endast hade Simon med (som för övrigt somnade sittandes i vagnen efter ett tag) fick vi egen kvalitetstid ihop, P och jag. Efteråt satt vi på Lunedets Friluftsgård och drack vatten (som för övrigt kostar alldeles jättemycket) och hann prata ytterligare innan vi begav oss tillbaka. En jätteskön förmiddag idag! :)


Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!