Ett paket från Campadre

Idag kom mitt paket från Campadre. Nu kan jag äntligen förvara min iPhone i det vita fodralet som jag har beställt och hoppas på att den hjälper något om/när jag tappar den i backen och mot min klumpighet. Det rosa skyddet var nog kanske lite mer rosa än jag hade tänkt, men den får bli kvar och så kan jag byta lite när jag vill. Mina armband från Baglady är jättefina. Den i silver var något större än jag hade tänkt mig, men jättefin ändå. Me like!    :)
 
 
 
Just nu har Campadre bland annat erbjudanden på Tommy Hilfiger, Fred Perry, Gucci solglasögon, barnkläder (bland annat Lundmyr of Sweden och Tretorn), samt HomeSelection. Om det är så att du vill bli medlem gratis hos Campadre och få erbjudanden och köpa bra saker till bra peng kan du klicka här.    :) 
  
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!