Efter en ganska bra......

Efter en ganska bra natt är vi ändå lite smått trötta här hemma hos oss denna morgon och förmiddag. Jag har åter ont i huvudet (tredje dagen i rad?) och småkillarna hostar, vi är förkylda helt enkelt. Jag har ändå fått lite vettigt gjort denna morgon och om en liten stund ska vi iväg till BVC. Tills dess leker Elias ute i regnet, vilket är jättebra tycker jag, och Simon är inne med mig och donar. Han gillar skor och håller just nu på att testa storebrors tenniskor för fullt.     :)  
 
 
 
Hoppas ni får en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!