Denna dag försvann utan.....

Denna dag försvann utan att jag fick så jättemycket uträttat känns det som. Samtidigt har jag ändå lyckats få undan lite hushållssysslor och tvätt som jag har gått och tänkt på ett antal dagar nu, så jag är ändå nöjd. Elias och Simon hade helt klart roligast ikväll när vi åter fyllde deras lilla pool och de fick bada. Lyckliga fina småkillar. Jag, ja jag passade som vanligt på att fotografera och tyckte att kortet på deras fossingar i vattnet, i förra inlägget, blev coolt. För att inte tala om kortet på Elias nedan. Han är så fin.      :) 
 
 
 
 
 
 
Efter x antal kallsupar gav Simon till slut upp först och inte så långt därefter följde Elias. Nu sover killarna och det är dags även för mig att krypa ner. 
 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!