Sovit och nu nya krafter

Denna tisdagmorgon är det en utvilad Ami som är uppe. Simon sov äntligen en hel natt utan minsta knussel och det innebär så klart att vi också har har fått sova, ända till halv sju imorse dessutom. Nu är hela familjen uppe, gubbsingen ska åka till jobbet och småkillarna ska få i sig frukost. Ute är solen åter framme och inte för att jag har koll på vad jag och Simon ska hitta på idag (Elias ska som vanligt till dagis), men jag har mycket mer krafter än vad jag hade igår.    :)

Nu måste jag se till att småkillarna får i sig frukost. Elias kryper runt på golvet och leker med sin legobrandbil och Simon följer efter i gåstolen. Om de fick bestämma skulle de nog fortsätta leka.   :)

Ha en bra tisdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!