Sol och vår

Underbara vår! Imorse när jag stod i duschen njöt jag verkligen av morgonsolen då solens strålar sken rakt in i duschkabinen där jag stod. Om man duschar innan kockan sju på morgonen hinner man njuta av solen här hemma, sedan drar solen vidare bakom husknuten. Så, det blir mitt mål om morgnarna: att hinna duscha medan solen fortfarande skiner in i badrummet.

Till dagis hade Elias idag på sig keps då solen skiner så starkt. Nu bestämde vi att han skulle ha sin tunnare mössa på sig om det var så att han skulle vara ute och leka på dagis, men idag var det dags för Elias att ha pyssel vilket han blev jätteglad för. Jag tyckte nog att han gärna kunde ha varit ute, men det hinns nog med det också.

Avslutar med ett kort på ett av våra äppelträd ute på gården. Det knoppas för fullt nu och det dröjer nog inte förrän träden står i full blom. Som sagt, underbara vår!    :)



Ha en bra onsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!