Smått förkyld

Det händer inte mycket här hemma. Jag går och plockar, viker tvätt, stryker och busar med Simon. Det sistnämda är mysigt, men annars är det tungt. Den rinnande näsan jag vaknade upp med imorse har bara blivit värre och jag känner mig verkligen förkyld. Nu hoppas jag bara att det inte blir värre än så här för en rinnande näsa orkar jag (tror jag) stå ut med. Halsont, huvudvärk, feber och täpt näsa och bihålor vill jag verkligen inte ha.

Snart ska Elias hämtas på dagis och sedan är det två som ska underhållas. Kaffe, ge mig kraft!
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!