Skärtorsdag

Imorse tog jag mig lite sovmorgon, skärtorsdag och ledig dag som det är. Trodde jag. Gubbsingen skulle visst iväg till jobbet idag en stund, vilket jag inte hade koll på. F'låt! Jag var så trött igår och somnade i soffan så snart småkillarna hade somnat, så vi hann inte prata så mycket gubbsingen och jag.

Husom, nu är jag uppe, gubbsingen iväg till jobbet, och småkillarna är igång som vanligt. Elias och jag ska hoppa in i duschen och sedan ska vi åka iväg till ICA Maxi en sväng och handla det som behövs inför påskhelgen. Jag har totalt glömt bort att köpa något litet till Elias påskägg, så det måste göras. Funderar på om Simon också ska få ett påskägg i år. Han kanske ska få några nya nappar i sitt ägg?   ;)

Så, dags att ta tag i dagen. Hoppas ni får en bra skärtorsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!