Kolhydratboosta eller inte?

Jag kan inte bestämma mig. Jag är trött och förkyld, och till middag vill jag inte ha annat än pizza. Jag får för mig att kroppen behöver kolhydratboostas så att den orkar igenom förkylningen, samtidigt som jag vet att pizzan inte kommer att ge mig något annat än en känsla av besvikelse (för att jag åt kolhydrater), och så blir jag plufsig och uppsvälld. Så, frågan är nu om jag ska stå på mig när jag föreslår pizza till middag, eller om jag ska ge efter och äta köttfärssås istället som såklart är det bättre valet? Jag tycker inte om att vara sjuk.....  

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!