Kärlek mellan TV-bönder





När jag för en månad sedan satt och bläddrade i en skvallertidning och såg deltagarna i årets Bonde söker fru så tyckte jag att tjejen som var med skulle passa bra ihop med en av killarna. Båda två är bönder, söker det den andra har, ser bra ut, och tja, varför inte. Jag nämnde det till gubbsingen, men han är inte så värst vidare intresserad av skvaller så jag är inte säker på om han hörde mig ens. Jag tyckte att det var klockrent.

Hursom, gissa om jag blev glad när jag såg rubriken på Aftonbladet. Det var precis de där två som jag tycker passar så bra ihop. De har tydligen hittat varandra och enligt artikeln hoppas de på en framtid tillsammans. Jag håller tummarna för att det kommer att fungera. I en värld full av våld, mord, olyckor, hemskheter och krig så är det bra med kärlek.

Ville bara säga det.     :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!