Jättetrött.....

Idag har jag varit trött. Alldeles för jättetrött. Om det är så att jag fått sova riktigt gott en natt så får jag vara glad för sedan kommer det nätter som denna som inte alls är roliga. Så, jag har just precis överlevt dagen. Medan Simon sov eftermiddag satt jag nere i fåtöljen tillsammans med Elias men var alldeles för trött för att göra någonting, så istället var det han som läste bok för mig. Söte kille! Tänk att barn förstår och ser när det inte är läge att skoja och busa.     :)

Nu är det kvällsrutinerna med kvällsgröt för Simon och kvällsyoghurt för Elias som gäller, och sedan ska småkillarna sova om en stund. Jag ska krypa ner i soffan intill gubbsingen och somnar jag så ska jag sova skönt. Alla andra borden och måsten tar jag imorgon.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: susanne

Hemma idag sjuk och trött och lika med barnen. Tänkte va skönt att få sova en stund när dom sover. Men icke, isabell ville inte alls sova och låga och skrek. Fick bli teve vila och en mamma som halv sov på soffan.

2012-04-04 @ 21:22:23

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!