Iväg på Föräldraråd

Om en liten stund är det dags för mig att fara iväg på Föräldraråd på dagis. Jag hoppas att det dyker upp fler föräldrar än vi var senast, samt att vi är effektiva och får ihop Fixardagen som ska planeras. Sedan har jag idag suttit och filat på en skrivelse till kommunen (tror jag att den ska till?) som jag hade tänkt få feedback på under kvällens möte. Det var verkligen inte det lättaste att skriva, jag hänger upp mig alldeles för mycket på formuleringar, och lite dumt av mig var det att ta på mig det där. Sedan krånglar även vår skrivare och troligtvis får jag inte med mig några papper alls, så feedback får nog ske via mail.

Dags att göra sig redo.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!