Föräldraråd med planering och nu en massa tankar.....

Då har vi diskuterat, funderat, kommit in på sidospår, funderat vidare, tagit beslut, samt gått en runda ute på dagis för att se vad som ska fixas, prioriteras och beställas inför Fixardagen. Prio detta år blir bland annat att fixa till lekstugorna ute på gården, och mina tankar snurrar runt runt nu då jag så gärna vill vara med och dona. Ska imorgon höra efter med Elias dagisfröknar om de har funderingar eller önskemål om inredningen i deras lekstuga, och om vi kanske ska göra något roligt att ha därinne. Har en tanke, som dock ej är riktigt färdigtänkt än, så jag ska sova på saken och som sagt imorgon höra vad fröknarna tycker. Kanske ska höra med gubbsingen och se om han totaldissar idén, eller om det kanske kan fungera. Hmmmm.....     ;)

Jo, och skrivelsen fick godkänt så den ska mailas iväg till diverse och så hoppas vi att det händer någonting snart. Eller, i alla fall inför hösten då vi önskar att det ska vara färdigt.

Mycket trevligt var det att komma iväg i alla fall, och riktigt glad är jag då en ny mamma hittade dit.  
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: susanne

blir lite nyfiken på denna skrivelse är det något som även berör mina barn eller bara dina egna???

2012-04-24 @ 21:07:43
Postat av: ami

Personalen har redan påpekat att belysningen ute på gården är dålig och att de under vinterhalvåret tvingas gå in tidigt på grund av mörker. Några föräldrar saknar också ordentlig belysning vid lämning och hämtning, så vi pushar på vi också tänkte vi. :)

2012-04-25 @ 08:14:53
URL: http://iamisvarld.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!