Fix- och trixdag.

Idag är det lite småfix som står på To do-listan. Elias har sagt åt mig att köpa en liten blomma till honom nu efter att jag skjutsat honom till dagis (jag väntar bara på att blomaffären ska öppna), och sedan väntar annat smått och gott att dona med.      :)

Simon mår mycket bättre och har ingen feber längre. Dock har utslagen nu kommit. När Elias hade Tredagarsfebern fick han utslag på mage och rygg, vilket jag hade väntat mig Simon också skulle få, men Simon har istället fått utslag på halsen, nacken och höger kind. Det besvärar honom inte alls, men han ser givetvis lite sjukare ut än han hade gjort om utslagen hade kunnat döljas med kläder. Viktigast är givetvis att vår lille kille mår bra och det gör han. Nu leker han som vanligt igen och har fullt upp med att börja resa sig mot saker och ting.

Dags att börja fixa och trixa lite.
Ha en bra tisdag!
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!