Fika och ärenden på stan

I eftermiddags for jag och småkillarna in till stan för att uträtta några ärenden. Bland annat var jag tvungen att ta mig till banken för att beställa ett nytt Visa-kort, och det känns skönt att det äntligen blev fixat. Samtidigt passade jag på att ta ut pengar så att jag klarar mig fram tills jag får kortet i mitten på nästa vecka. Nu är det bara en plånbok som saknas så jag kan hålla rätt på pengar och kort.  

Efter banken var det mellanmålsdags och det intogs på det numera "vanliga" stället. Gubbsingen slutade tidigare idag och var med på stan, och åter var det mysigt med lite fika/mellanmål. Elias lyxade till det med vaniljglass och smaskade i sig den, och var sedan tvungen att värmas då han började frysa. Inte lätt. Stackarn.    ;)

Innan vi for hem köpte jag även hårfärg på H&M så att jag någon kväll kan fixa utväxten som börjar se alldeles för hemsk ut. När jag skulle betala kikade jag på reklamskyltarna vid kassan och kunde inte motstå att köpa en liten nyckelring. En nyckelring för en god sak. Det fick bli en kille till.   






Småkillarna sover nu äntligen och vi ska ta en lugn fredagkväll här hemma, gubbsingen och jag. Kanske lite Let's Dance, eller film....?  

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!