En morgon med en massa upprörda känslor

Torsdag och åter är det en alldeles för dimmig och tråkig dag ute. Igår blev det jättefint väder här på eftermiddagen och kvällen, och jag hoppas verkligen att solen orkar titta fram idag också. Känner att mina krafter inte alls är hundra såvida solen inte skiner ute.

Nu på morgonen har jag tagit mig en liten bloggrunda, som jag nästan alltid gör, och tyvärr lyckades jag bli alldeles för irriterad och upprörd. Det finns en blogg, Bitterpappan, som jag kikar in på, främst då jag tycker om att läsa inlägg och åsikter som han har och skriver, och idag kikade jag bland kommentarerna och kunde inte hålla tyst. Jag inser att jag måste sätta mig in lite i socialdemokraternas budget så att jag verkligen förstår hur de har tänkt, för just nu har jag bara en massa frågetecken. Upprörd är jag i alla fall och funderar ibland, till exempel nu, på att ge mig in i politiken, argumentera och försöka få folk att förstå. Inte det att min åsikt är den rätta, jag säger inte det. Men, det finns så många olika sidor i alla frågor och ibland undrar jag hur folk tänker. Eller, är det bara så att man bestämmer sig för att gå en viss väg, att satsa på någonting, och sedan struntar man i resten? Finns det inga lösningar som blir bra för alla parter??? Måste som sagt sätta mig in lite i politik och budget här när tillfälle ges.

Nu är det frukost, dusch och iväg på lek på ÖppnaFörskolan som gäller. Ha en bra torsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!