Alla pigga och glada

Annandag Påsk och påskhelgen är snart förbi. Igår var vi trötta både gubbsingen och jag, så vi vilade i perioder här hemma. Jag sov lunch tillsammans med småkillarna och det var jätteskönt och otroligt välbehövligt. På eftermiddagen tog vi en tur till hangaren, samt stannade till på CityGross för att handla mat, sedan var det hem, äta och sova. Typ.

Idag har vi mycket mer krafter igen. Gubbsingen ska snart iväg till hangaren för att dona med planet i några timmar, nu när han får hjälp av två andra, medan småkillarna och jag ska fara in till stan. Jag måste köpa en keps till Simon då han har vuxit ur sin allra första keps han fick förra sommaren. Visserligen är det inte kepsväder riktigt än, men när man åker bil är keps riktigt bra att ha på sig för att undvika solens strålar. Så kanske man kan ha kepsen under mössan också? Eller inte.....?    ;)

Hursom, Elias vill också ha en ny keps då han har vuxit ur sin ena, och jag måste köpa linsvätska. Får se om det blir något mer. Först börjar vi dock med frukost och kaffe.

Ha en bra ledig måndag!    
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!