Vaknat tidigt.

Idag har vi vaknat tidigt. Simon tyckte att det var läge att gå upp redan klockan sex, men jag lyckades med att dra på det till klockan sju i alla fall. Elias och gubbsingen sover fortfarande uppe, lyckans ostar.

Visst åkte Simon på förkylningen också. Hans näsa har smått börjat rinna och nu på morgonen har han feber. Det har han nog haft hela natten så varm som han har varit. Nu gäller det att se till att han äter mycket, eller ofta i alla fall, och att han inte blir sämre. En liten ska gå igenom fem-tio förkylningar första levnadsåret, och det är bra att immunförsvaret stärks, men det känns inte roligt då man inte kan förklara eller hjälpa ett litet barn på samma sätt som ett större. Trots att jag har spritat händerna hur mycket som helst för att undvika att bli sjuk har även min näsa börjat rinna lite smått och jag har ont i halsen. Men, så blir det när man pussar och gosar med sina barn - och vem kan vara utan pussar och gos!?!?!?!   ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!