Tada!!!!

Tada!!!!!!! 



Så, nu är en kortläsare (som det heter - och inte en mojäng) införskaffad och jag kan åter igen föra över kort till datorn. Bra. Sedan är det bara en liten kamera som behövs, men det får vi köpa vid ett annat tillfälle.

I några dagar nu har jag varit smått stressad, irriterad, och haft ont i huvudet. Jag vet inte om det är bra eller inte, men är det någonting som får mig på bättre humör så är det shopping. Sagt och gjort, igår for jag och småkillarna iväg och shoppade kläder lite grand. Nu mår jag lite bättre.   :)

Gårdagens fynd:



Body, jeans och pyjamasar till Simon.



Skjorta och jeans till Elias.
Jeansen är från H&M för 99:-, ett bra pris tycker jag.



En monster-tröja till Elias som han absolut ville ha.



Två enkla linnen till mig. En färgglad.  :)


Kanske är lite farligt det här att shopping får en att må bra, men än så länge blir det inte shopping i stora mängder då plånboken helt enkelt inte tillåter det - så det är väl ok!?!?  ;)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!