Ute lite.

I förmiddags passade jag och Elias på att vara ute lite medan Simon sov. Elias lekte som vanligt lite i sandlådan och plockade sedan sina äpplen. Han är helt klart äppelplockaren nr1 hösten 2011, och tänk så bra det vore om han fortsätter plocka äpplen varje höst med den energi han har nu. Han är jätteduktig och tar uppdraget på fullt allvar. Sedan tog jag och Elias en liten fikastund ute, han åt ett äpple som han plockat och jag tog en förmiddagskaffe, ända tills Simon vaknade och det var dags att gå in. För mig. Elias fortsatte leka ute lite till.












Jo, och så fick Elias prata lite med sin mummu i telefonen och var jätteglad för det.   :)
Bye!

Kommentarer
Postat av: Susanne

härligt det såg ut själv har jag varit inne och städat hela dagen, något som behövde då det inte blivt klokt gjort sedan vi började bygga.

2011-09-23 @ 15:38:33

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!