Småkillarna har tillsammans med.....

Småkillarna har tillsammans med mig och sin mummu varit iväg och träffat vanhaukki och vanhamummu en stund under förmiddagen. Det blev fika, och Elias har även lekt och radat upp bilar medan Simon varit vaken en liten stund och sedan somnat gott i sin mummus famn. I bilen på vägen hem slog det mig hur glad jag är för alla nära och kära som finns runt om mig, och det gör mycket att träffas även om det bara är för en kort stund.   :)


Vi skulle även ha svängt förbi min morbror och Anneli, men då tiden rann iväg alldels för snabbt blev det inte så denna gång tyvärr. Hoppas på mer tid nästa gång.  

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!