Själv med småkillarna ikväll.

Det är fredag eftermiddag, jag har just pratat med gubbsingen som är i Nynäshamn på väg hemåt snart, och förstått att jag blir själv med småkillarna ikväll. Så blir det när man har en pojkvän som har fantasi, ser möjligheter i allting och jobbar som en tok. Så, nu snart blir det middag, sedan lite lek innan läggdags, och så får vi se om även jag slocknar vid åttatiden eller om jag orkar med en tjejfilm ikväll. Hade varit trevligt, men som sagt.... vi får se.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!